Lotta med novembergutt Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei Vet dere hva det betyr når det står "negativ" under urin? Hva var det som da ble målt? Og Hb, hva er det? Under Hb står det 11,6 ...
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 hb er hemoglobin, altså blodprosent. er den under 10 er det ikke bra. men din var over;) negativ under urin er vel at du ikke har noe infeksjon i urinen.
vår baby Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 I urinen betyr negativt et bra resultat. Er vel proteiner i urinen de leiter etter. Det kan være en indikasjon på svangerskapsforgiftning. HB er hemoglobinen. 11,6 er et fint nivå tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå