Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Damer:)

Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre, jeg er gravid i uke 5 og akkurat nå så har jeg og min sambo blitt enige om å kjøpe hun, han jobber fast som tømre og jeg er feridig omsorgsarbeider i juni og vi tenkte å kjøpe hun til høsten, om jeg fikk fast jobb..

Jeg jobber fast hver 3 helg og som vikar. Jeg har lest at jeg har jrav på foreldrepenger selvom jeg ikke er i fast jobb, men det kommer ann på hvor mye jeg tjener når jeg jobber ekstrsa, så tar dem utifra hvor mye jeg får i mnd av foreldrepengene. og det kan variere veldig..

Men det jeg skulle frem til var at han tvinger meg nesten til abort, han er så negativ til alt, han vil bare at jeg skal ta abort. og jeg mener vi klarer dette hvis vi vil.

Han sier vi ikke får ha noen biler, blir boende i en pappeske og sånn, det er veldig sårende:(

Men jeg vil ha barnet, men blir så itvil når han driver sånn!!

Vi har 2 barn ifra hver vårt forhold som er 4år, min bor fast hos oss, og hans jente bor her anhver uke.

Han spør hele tiden om jeg har ringt lege for å bestille time til abort, men det er så lettere sagt enn gjort, men det forstår han ikke tror jeg.. han tenker kunn på seg selv, jeg kunne skrivd så mye, men da hadde jeg aldri blitt ferdig.. off!!

Håper på svar!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ikke ut som en koselig mann. :(

men på den annen side : har dere knapt råd til de barna dere har så...?

Skrevet

Kjærlighet og trygghet er det viktigste for barn ikke alt det matrielle.

Jeg hadde sagt at det var helt utelukket med abort og om dere kunne heller pratet om en evt løsning.

Elsker du dama di tvinger du ikke henne til abort PUNKTUM!!!

Behold den lille om det er det du ønsker, håper det ordner seg.

Skrevet

hvis du er ferdig omsorgsarbeider i juni, så er det ikke noe problem å få seg en fulltidsjobb for deg. det er jo mangel både her og der. har mannen din en fulltidsjobb, så skal det ikke være noe problem sånn økonomisk sett hvis dere ikke har enorme utgifter hver måned.

syns du bør snakke med mannen din, og fortelle han hvor du står i forhold til abort. viktig å tenke på hvordan det vil påvirke forholdet. både hvis du velger det ene eller det andre. vil du noen gang kunne tilgi mannen din hvis han tvinger deg til å ta abort..? vil han bli hos deg hvis du velger å beholde det? hvis han ikke blir, er han verdt å være sammen med i utgangspunktet? kanskje er det noen grunner til at han ikke vil ha flere barn, bortsett fra det økonomiske..?

eller kankskje han bare er i sjokk.. det viktigste er at dere prater sammen, og prøver å finne ut av det, sammen. men det er til syvende og sist ditt valg, men du må finne ut hva du vil, og hva du er klar for eller ikke..

lykke til:)

Skrevet

Hvem er henne dere skal kjøpe?

Er hun innbringende?

Skrevet

Utrolig forvirrende.

Skal dere ha hund eller barn?

Vil du ha en mann som ikke vil ha barnet sitt?

Vil han heller ha hund enn barn?

Hvorfor er du i dette forholdet?

Kutt ut mann og hund og ta deg av barna dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...