mammamammamammamor Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 mista Lynette ungene og mannen i tornadoen? hva sskjedde med ungen til gabriella?
mammamammamammamor Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2008 er skikkelig nyskjerrig
86frøken & lille krapyl Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ja, kan noen fortelle meg hva som skjedde i episoden som gikk på tirsdag??
*Mi tesorito* Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Tom og alle barna kom seg ut. Men Ida (?) den gamle dama døde, men redda barna fordi Tom hadde svimt av pga astmaen. Carlos overlevde også, men mista synet, turte ikke si det til Gabrielle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå