Gå til innhold

Ang sopp. Litt ekkelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen andre plaget med sopp i sv.skapet? Jeg har hatt det ca hele, men noen ganger får jeg også utbrudd på utsia :( Ligner på småe hvite blemmer. Det gjør vondt, og kløøøør! Noen andre? Vanskelig og holde det "tørt" nå på slutten ja. Er i uke 40.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sopp når det er små hvite blemmer? har vært plaget av mye sopp i dette sv.skapet. har tatt 2 vaginale tabletter med canesten, smørt meg yppig og vasket meg med vivag såpe i dusjen. Ser ut for at jeg endelig er kvitt det nå:)

Men jeg har aldri hatt små hvite blemmer. Kun klødd, hatt masse utflod og en god del ubehag.

Skrevet

Ja det er sopp :/ Sist gang jeg fikk utbrudd på utsia lå jeg naken ei natt, og blemmene fikk konstant luft. Det gjorde veldig vondt, men neste morgen var de tørket ut. Gjorde det samme neste natt, og da forsvant de helt. Ble bare litt rur igjen. Men nå som jeg er så svær så får jeg ikke til og ligge i annen stilling enn på sia med bena sammen. Babyen kan jo komme når som helst nå, vil ha de bort! :( Canesten hjelper lite.

Skrevet

Uff da. Hørtes ikke godt ut. Har du prøvd vaginal pilla også? den virket veldig godt på meg altså. Kremen i seg selv hjalp svært lite.

Skrevet

Begge deler. Men det forsvinner ikke :( Det kløøøør så voldsomt, svien på innsiden kan jeg faktisk overleve. Men hvis jeg evt på sys, så hadde det jo vært fint om blemmene var borte. Tror ikke man kan ta en canesten kur rett etter fødsel akkuratt :s

Skrevet

Kanskje du får prøve yoghurt naturell?

Kjøp en sprøyte og fyll den opp med yoghurt og sprøyt det inn i vagina om kvelden og sov med det.

Noen trenger opp til 3-5 behandlinger før soppen forsvinner... Verdt et forsøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...