Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 jeg og sambo er klare for nr 2 som nevnt i et tidligere innlegg for et par dager siden, og jeg regnet meg fram til at jeg har el fra i dag av (hadde el-slim i går og litt i dag tidlig da jeg stod opp), vi har hatt sex to dager på rad nå og nå håper jeg virkelig at spiren sitter denne måneden vi har ikke tenkt til å ha sex før i overimorgen og dagen etter el for å være på den sikre siden ) hva tror dere? tror dere vi har god sjanse til å kanskje bli gravide denne måneden? eller bør vi har sex hver dag framover? (merket meg at jeg har mindre el-slim nå enn forrige måned) er ikke helt sikker på hvor mye sex man bør ha når man har el ettersom jeg er ny og litt uerfaren på dette, hehe ) er det ikke sånn at sjansene for å bli gravid er størst dagen før og etter el? eller er det sånn at sjansene for å bli gravid er like alle dagene i el-perioden? uansett, jeg håper sterkt på at vi er heldig og at spiren sitter denne måneden! vil jo så gjerne bli gravide igjen snart! )) litt utåmlodig, hehe ble litt langt dette, men håper noen gidder å lese og svare meg ))
Løvinna30 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jo mer sex jo mer er sannsynligheten for og bli graivd, hopp til køys!
Løvinna30 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 ja, vi får håpe det blir spire på oss snart, det blir det helt sikkert!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 ja, har ufattelig lyst på en til nå )) får krysse både fingre og tær fremover! )))
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Lurer bare på en liten ting og tenkte ut fra dette innlegget ditt at du kanskje kunne hjelpe? Jeg har alltid hatt veldig markert el-slim, men ikke skjønt hvilken dag el er i forhold til når slimet kommer. Men kan det stemme at el er ca. 2-3 dager etter det første slimet?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 ja, det er ofte et par dager etter el-slim at el kommer ) sånn jeg har forstått det og hørt det i hvert fall, men jeg er ingen ekspert hehe )
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Håper det! Da kan det nemlig hende at vi har truffet blink i dag ;o) *krysser fingrene* Lykke til!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 hehe, ja ) føler selv at el er her jeg, følte at den kom i går så vi har hatt sex både i går og i dag ) håper vi er heldige så sitter spiren snart! føler meg utålmodig jeg ) hehe skal krysse fingrer og tær for deg! )
Vannmann35 Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Gynekologen sa til meg i går at man ikke må ha sex mer enn hver 2. dag + at det er viktig at han ikke tømmer seg mer enn det (onanerer). Har man sex 1 gang om dagen så forringes sædkvaliteten. Det hadde noe med levetiden til sædcellene og eggene å gjøre.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 så bra ) hadde sex dagen før el og dagen etter (første dag i el) så burde vel være sikret ;o) krysse fingre og tær da ^^,) vi har ikke så ofte sex som tidligere så har vel mer enn nok med god sæd her i huset, hehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå