Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo er klare for nr 2 som nevnt i et tidligere innlegg for et par dager siden, og jeg regnet meg fram til at jeg har el fra i dag av (hadde el-slim i går og litt i dag tidlig da jeg stod opp), vi har hatt sex to dager på rad nå og nå håper jeg virkelig at spiren sitter denne måneden :)

vi har ikke tenkt til å ha sex før i overimorgen og dagen etter el for å være på den sikre siden :o) hva tror dere? tror dere vi har god sjanse til å kanskje bli gravide denne måneden? eller bør vi har sex hver dag framover? (merket meg at jeg har mindre el-slim nå enn forrige måned)

er ikke helt sikker på hvor mye sex man bør ha når man har el ettersom jeg er ny og litt uerfaren på dette, hehe :o) er det ikke sånn at sjansene for å bli gravid er størst dagen før og etter el? eller er det sånn at sjansene for å bli gravid er like alle dagene i el-perioden?

uansett, jeg håper sterkt på at vi er heldig og at spiren sitter denne måneden! vil jo så gjerne bli gravide igjen snart! :o)) litt utåmlodig, hehe

ble litt langt dette, men håper noen gidder å lese og svare meg :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo mer sex jo mer er sannsynligheten for og bli graivd, hopp til køys!;)

Skrevet

ja, vi får håpe det blir spire på oss snart, det blir det helt sikkert!:)

Skrevet

ja, har ufattelig lyst på en til nå :o))

får krysse både fingre og tær fremover! :o)))

Skrevet

Lurer bare på en liten ting og tenkte ut fra dette innlegget ditt at du kanskje kunne hjelpe? Jeg har alltid hatt veldig markert el-slim, men ikke skjønt hvilken dag el er i forhold til når slimet kommer. Men kan det stemme at el er ca. 2-3 dager etter det første slimet?

Skrevet

ja, det er ofte et par dager etter el-slim at el kommer :o) sånn jeg har forstått det og hørt det i hvert fall, men jeg er ingen ekspert hehe :o)

Skrevet

Håper det! Da kan det nemlig hende at vi har truffet blink i dag ;o) *krysser fingrene* Lykke til!

Skrevet

hehe, ja :o) føler selv at el er her jeg, følte at den kom i går så vi har hatt sex både i går og i dag :o) håper vi er heldige så sitter spiren snart! føler meg utålmodig jeg :o) hehe

skal krysse fingrer og tær for deg! :o)

Skrevet

Gynekologen sa til meg i går at man ikke må ha sex mer enn hver 2. dag + at det er viktig at han ikke tømmer seg mer enn det (onanerer). Har man sex 1 gang om dagen så forringes sædkvaliteten. Det hadde noe med levetiden til sædcellene og eggene å gjøre.

Skrevet

så bra :o) hadde sex dagen før el og dagen etter (første dag i el) så burde vel være sikret ;o) krysse fingre og tær da ^^,)

vi har ikke så ofte sex som tidligere så har vel mer enn nok med god sæd her i huset, hehe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...