Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Det begynnte med et lite sår i lysken..som etterhvert ble irritert og klødde, nå er det spredd seg, lysken på begge sider og litt i "midten". Det klør intenst, og har og klødd meg til blods..er nesten så jeg svimer etter å ha vært på toalettet da det klør og svir om hverandre. Har kjøpt kanesten, men hvor lang tid tar det før det begynner å virke?? desperat..ikke gøy å farte rundt og være på jobb hele dagen med slikt.. er det og vanlig at man svimer nesten av av slikt?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Har du vært til legen? Det høres nemlig ikke ut som sopp. Det er det Canesten er til....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Ved herpes utbrudd så skal det jo være blemmer o sånn. Det har ikke jeg. Det ligner på sopp faktisk, men det er fryktelig sårt og ekkelt nå så jeg nesten svimer av fordi jeg har ikke vært flink til å la være med å klø, så jeg har klødd til jeg har slitt av hud og irritert "midten"
KaMa Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Skabb? Men det er ikke spesielt for lyskeområdet... Uansett, du må jo komme deg til legen. Du kan jo ikke gå rundt å ha det slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå