HelenFlores Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Den går opp og ned på toppen, i jevn takt, ikke spark, og heller ikke hikking. Ser helt snålt ut, nesten komisk. he he Ser nesten ut som veldig svake sammentrekninger... hm, merkelig hva man oppdager når man ikke har bedre ting å ta seg til enn å studere sin egen mage;P
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Det gjore min å en dag! rart
3-prinser Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Det samme skjer her, nå og da. Kan verken være spark eller hikking. Det er så rytmisk, men litt for raskt til å være hikking. Hikking kjenner man også mer som sånn smådunking. Tror det er baby`n som driver pustetrening. Sist jeg ble sjekket med UL kunne vi se at babyens brystkasse beveget seg ut og inn. Legen sa at baby`n forbereder seg til å puste etter fødselen, og at dette er et trivselstegn.
Bilingüe Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg kan se pulsen min veldig tydelig på magen. Vet ikke om det kan være det hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå