Gå til innhold

Ny kjæreste- men..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå møtt en ny mann som nå er min kjæreste.....jeg har en sønn på 7 år- så klart han har ører og øyne åpne...men ikke fortalt noe til han om dette.

Alle rundt meg sier hele tiden...at du må skjerme sønnen i det lengste...ikke dra han inn i noe som kan bli kortvarig....+++

jeg skjønner jo det og er enig...MEN når skal man ta sjansen på å la de møtes?? Vi bor så langt unna hverandre at når han kommer hit så er det for helgebesøk....

Vi møtes nå kun i barnefrie helger...men det blir jo kun 2 helger i mnd vi da kan sees.....

Tenker jo på sommeren....har introdusert sønnen min i et forhold som røyk etter 6 mnd....det er jo så vanskelig vite om det varer.....i det forholdet så kom det brått på at den nye typen trekte seg ut...hadde ikke gitt meg noe hint på forhånd....

Grubler og tenker...vil ikke at sønnen min skal oppleve at mamma har hatt div kjærester....men man vet jo heller ikke om det er " liv laga" før man ser om han og sønnen min går overens....

Tar gjerne imot deres erfaringer og råd.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelp, det der er vanskelig. I og med at sønnen din er såpass stor, så forstår han nok en del ja. Jeg stemmer for at du følger magefølelsen din, har du troen på forholdet?

Nå har ikke jeg så store barn, men du kan kanskje fortelle gutten din om kjæresten din først, forberede han litt på hva som kommer.

En eller annen gang må de jo treffes, og du kan aldri være 100% sikker på at eg forhold vil holde.

Skrevet

Jeg og han som er mannen min nå ventet i ett år før vi møtte hverandres barn, tror det er lurt og date lenge og se hvordan forholdet utvikler ser jeg, da:)

Lykke til

Skrevet

Wow....vente 1 år.....og da har du kun fri annenhver helg? Tror ikke jeg klarer å treffes kun annenhver helg i et helt år før jeg lar han møte sønnen....dersom det ikke klaffer med de 2 så er det jo ikke noe å tenke på...

Hjelp nå ble jeg litt bekymra.....

Skrevet

Hva med at du introduserer han som kameraten din i begynnelsen?

Da har du mulighet til å se hvordan de går sammen, hvordan sønnen din reagerer på ham osv.

Jeg ville ikke latt han komme en hel helg de første gangene de skal møtes, det kan nok fort bli litt mye for sønnen din.

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg er tilhenger av at barna skal treffe den nye kjæresten i form av mamma sin venn.

Dere kan jo møtes på halvveien, og tilbringe en dag i ny og ne sammen. Da kan sønnen din være med uten at det blir skummelt.

Skrevet

jeg vil tror at en 7 åring klarer å legge 2 og 2 sammen og forstå at mammas "venn" er mer en venn. bedre å være ælig og si at man dater, eventuelt er kjæreste. trenger jo ikke kalde han "stepappa" forde.

men det spørs jo mye på hvordan dere gjør det da. om han pluttselig skal være der i alle helger så blir de jo uansett knyttet til hverandre

vanskelig tema

Skrevet

Eg lot dattera mi treffe min x for tidleg. Det rauk etter 3 mnd. Noko slikt kjem ikkje til å skje igjen. Da er det betre å treffes som venn ja. Det forholdet gjekk altfor fort fram ja. Angrer på det i dag ja.

Blir det noko ny kjæreste på meg, så skal det gå lenge før han får treffe dattera mi. Det beste er nok å møtast utanfor heimen og så gå kvar til sitt når barn og kjæreste skal instroduserast for første gang. Og skulle det ryke, så har det ikkje skjedd noko skade heller. Venner er jo noko som kjem og går undervegs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...