Gå til innhold

min 7 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

ødela med hensikt dukkevognen sin...sammen med ei jevngammel venninne...kjørte brøyteplog med den, pillet sund håndtaket og satte seg i den så den er helt ødelagt..

jeg syns hun er stor nok til å skjønne at dette er galt..og har sagt hundrevis av ganger at den ikke må sittes i...så det vet hun..men alikevel gjorde hun det..

hva syns dere er en passe reaksjon fra meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen meninger....?????????????+

Skrevet

vet ikke helt.. jeg klipte opp en av yndlingsdukkene mine når jeg var på den alderen.. angrer enda på det jeg..:(

Skrevet

Jeg synes det er passe å være streng og si at sånn gjør man ikke.

At hun kunne ha gitt den til noen adre i setdet, hvis hun var lei av den, og at de sikketr hadde blitt kjempegaøde for å få den og kanskje ønsket seg barnevogn veødig masse.

Skrevet

takk for svar..sa noe slikt til henne at jeg kunne gitt den til noen andre vist hun ikke ville ha den..men hun måtte også gå en tur på rommet for å tenke over det hun hadde gjort..

virket sm hun angret seg,og har bedt om ynskyldning:)

men jeg har i tilegg satt bort den andre dukkevognen hennes for ei stund!!!er det for strengt?????

Skrevet

må bare dytte litt,så den kommer seg noen hakk opp..hehe

Skrevet

Syns du har reagert bra, jeg. Når hun må greie seg uten dukkevogn noen dager, forstår hun kanskje at hun må ta vare på tingene sine.

Skrevet

Har hun just på fått lillesøster? ...... kan det være litt oppmerksomhet hun vil ha? Er hun sint kanskje... føler seg utelatt? Jeg er kanskje på helt ville veier her :)

Reaksjon... tja... si du er skuffa og lei deg, og at den leken kostet mange penger og du hadde håpet hun ville tatt bedre vare på den.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...