Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hva hadde dere gjort dersom 3-åringen deres hadde slått seg totalt vrang fordi han ikke fikk viljen sin når dere var på tur? Hadde dere latt han få viljen sin? Dradd han med dere mot hans vilje? Lokket med is/jus/saft osv? Eller dradd han med hjem og latt han grine? Eller andre ting? Håper på mange svar!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Kan noen være så snill å legge på skravle?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 hadde aldri latt han få viljn sin hvertfall..hadde prøvd å snakkt med han..å forklart han at sånn går d ikke an å oppfør seg..så hadde jeg kanskje fått han over på andre tanker..eller så hadde jeg bare tatt han bestemt md meg å ikke brydd meg så mye om han..ni vettu..d er vanskelig å vite..når du ikk er oppi d..jeg vet hvertfall d at jeg hadde aldri gitt meg!!såpass kan jeg si..da vinner de ,å vet at sånnt kan jeg gjøre neste gang og for å få d jeg vil ha
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 hadde det vært i skogen, eller noe slikt, hadde jeg oversett han. hadde det vært et folksomt sted, hadde jeg sagt: hvis du ikke holder opp, så drar vi hjem og setter deg på rommet til du sier unnskyld. og det hadde jeg gjort. hatt han på rommet til han sier unnskyld. så kan han se at det ikke er så gøy å være ulydig.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Det begynte i skogen, men vi måtte gjennom sentrum for å rekke bussen. Først prøvde eg å snakke med han og overtale han, men han hadde slått seg helt vrang så det var ikke mulig å roe han ned. Til slutt sa jeg til han at han måtte sitte på gangen når han kom hjem hvis han ikke slutta. Han fortsatte å grine så da overså jeg han. Problemet er at alle snudde seg etter oss og på bussstoppen kom det to damer og begynte å dulle og degge med han for å trøste han og jeg prøvde å forklare hvorfor han gråt, men de bare fortsette å skulle trøste han og at jeg ikke bare kunne la han grine, så jeg sa de skulle slutte med det og passe sine egne saker. Ble mildt sagt forbanna. Er vel ikke normalt å blande seg inn i oppdragelse sånn? Følte at alle såg på meg og tenke at jeg var en dårlig mor. Når det gjelder oppdragelse er jeg ganske usikker, men jeg lar han ikke få viljen sin for at han skal slutte å grine! Når vi kom hjem satt han på gangen og hylte i sikkert 2 minutt før han roa seg og sa unnskyld til meg. Håper han har lært til neste gang! Det var et mareritt!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 På tur i skogen hadde jeg bare sagt fra at nå går jeg og så hadde jeg gått, så hadde han nok kommet etter. Ute blandt folk, i butikken, på gata el. hadde jeg tatt han under armet og gått. Bryr meg ikke så mys om hva andre rundt meg mener.
KaMa Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Jeg hadde stoppet opp og ventet til det ga seg, omtrent uansett hvor jeg hadde vært. Hadde vi vært inne et sted som café, butikk osv, hadde jeg tatt han med ut, og ventet til det gikk over der. Aldri i verden om jeg ville ha belønnet han for ufin oppførsel, eller lært han at på den måten får han viljen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå