Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 der gikk knappene i den siste jakken som nesten passet rundt magen...hva gjør jeg nå?bor i kalde nordland så er avhengiv av yttertøy:P tips fra dere andre,evt nettbutikker med yttertøy til gravide?
M&guttane Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 De har to jakker på polarn o pyret, som du utvider i siden. De har både flisjakke og vindjakke. Var ikke så ille pris heller...
junijente fikk julijente Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Du kan ikke låne en jakke som er litt større av noen du kjenner da? Må si jeg selv håper jakkesesongen snart er slutt her i Østerdalen, har så lite lyst til å bruke masse penger på en jakke som nesten ikke kommer til å bli brukt. Da satser jeg heller på å låne en som er litt for stor av mora mi e.l.
nussie Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg kjøpte meg en jakke på Lindex i min vanlige str,slik at jeg kan bruke den senere også. Det er fordi den svingte lett utover nederst og bak var det sydd to foller,slik at jeg regner med at den kan jeg bruke helt til fødsel,selv om jeg håper det blir minst mulig jakke bruk i sommer da..
lille elledille Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Hehe, har kjøpt akkurat samme jakke som deg nussie, var byen rundt for å finne noe, bruker vanligvis str. Xs i jakker, så alt så ut som telt på meg hvis det skulle være stort nok rundt magen. Men den jakka på Lindex var skikkelig fin, og har mye å gå på også
Scorpiogi Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Dra på bruktbutikken og se om du finner noe greit, eller håp at vi får sol snart Jeg har helly hansen jakke, og den passer meg enda....såvidt! Men fleecejakker som er litt vide er greie.. Regnponcho kan du skaffe deg til ruskevær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå