Mimi82 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei =) Kanskje noen av dere kloke jenter der inne kan hjelpe meg litt? Jeg fikk TR 9 april, og skal etter en syklus på 28 dager ha EL ca. 23 april. Jeg er litt usikker på disse syklusene mine, har hatt bare en TR siden jeg sluttet på p-piller, så tror kanskje at de er noen dager lenger egentlig... Men, vi har hatt sex annenhver dag i goood tid før 23.. hehe Det som var litt strek i regninga var at det ikke ble noe kos i går kveld (sist gang var kvelden den 22), og nå er sambo bortreist til i morgen kveld. Så da blir det opphold til den 25. Tror dere at det oppholdet er for langt i tilfelle EL kom i dag eller i morgen? Kjempetakknemlig for svar!
Nurket11 Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 I prinsippet så lever egget i gj. snitt kun et døgn og kan kun befruktes da..noen lever opp til to døgn. Dvs. at innen den 25 er det for sent...dette er kun OM eggløsningen faktisk er den 22 og ikke kommer senere - da er det jo fortsatt muligheter. En sædcelle kan jo leve opp til 5 døgn så sånn sett er du safe om du har hatt sex annen hver dag frem til dagen før antatt eggløsning. Dette er kun utifra hva jeg har lest ettersom jeg prøver selv....jeg for min del sitter og venter på EL testen skal vise pos. til tross for at idag er den antatte el-dagen og testen er neg
Skatt i magen :) Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 vi hadde sex en gang forrige mnd, å det var to dager før antatt EL, de 5 andre pp så har vi holdt på kaniner. Men likevel lyste graviditetstesten GRAVID mot meg 5 dager etter ikm :) idag er jeg 6+3 så ja, det er store muligheter for at det har klaffet
Mimi82 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Hei jenter =) Tusen takk for svar, begge to! Er alltid godt å høre hva andre tenker rundt disse tingene, jeg er rimelig grønn på området Det er forhåpentligvis muligheter for at det har klaffet da, skal bli en utrolig spennende tid fram mot IKM!! Og sambo kommer hjem igjen i kveld, så da er det jo håp dersom EL kommer senere enn den 23.. Tenker vi kjører på litt til jeg, sånn i tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå