Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere som sier dere har fått en svak strek på testen (at den er svarkt positiv)

Hvilke tester snakker dere om?

på cb skal det jo være et pluss, mener dere at det er et svakt pluss tegn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel billigtestene som menes vil jeg tro, der er det to vertikale streker, og teststreken er som oftest svak.

 

Billigtestene og forøvrig også CB, kan bestilles fra bla www.billigetester.no

Skrevet

Ja, vil tro det er billigtestene det gjelder som oftest. Jeg har i alle fall hatt den erfaringen med billigstrimler. Nesten usynlig strek på billigtest, og GRAVID på cb sin digitale noen dager etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...