me84 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 hei dere som sier dere har fått en svak strek på testen (at den er svarkt positiv) Hvilke tester snakker dere om? på cb skal det jo være et pluss, mener dere at det er et svakt pluss tegn eller?
Babyønske �� Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Da er det vel billigtestene som menes vil jeg tro, der er det to vertikale streker, og teststreken er som oftest svak. Billigtestene og forøvrig også CB, kan bestilles fra bla www.billigetester.no
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ja, vil tro det er billigtestene det gjelder som oftest. Jeg har i alle fall hatt den erfaringen med billigstrimler. Nesten usynlig strek på billigtest, og GRAVID på cb sin digitale noen dager etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå