Gå til innhold

Var deres baby planlagt eller ikke planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte...Min var ikke, men det er det mest fantastiske uplanlagte:) jeg har gjort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, litt av begge delene kansje,"tar det som et kommer" var vår innstilling=)

Skrevet

Definitivt planlagt. Forsøkte i fire år. Det var ikke planlagt...he hetrodde aldri jeg skulle få flere,

Skrevet

Vår var planlagt, men vi ble veldig overrasket over at det klaffet så fort! Sluttet på pillen i mai, og allerede i slutten august ble jeg gravid, testet positivt i begynnelsen av september. :)

Skrevet

Absolutt ikke planlagt. Å få barn var heller ikke et ønske så det var mye å bearbeide.

Skrevet

Definitivt planlagt!

Etter 4 år og 6 IVF-forsøk kom ønskebarnet:-)

Skrevet

Timet og tilrettelagt ;-)

Alle tre var 100% planlagt...

Skrevet

begge mine 2 er planlagt :)

Skrevet

Vi liker å kalle det et heldig uhell ;)

Skrevet

Uff.. Ikke spøk med sånt, for jeg håper det er en dårlig spøk...

Skrevet

Jeg er helt seriøst. Det var haha til at hun ikke var planlagt.

(har kommet over det og sett det positive i situasjonen, derfor kan jeg ha galgenhumor om det).

Skrevet

Veeeeldig planlagt:)

Ettter 3år og 5IVF forsøk, så kom lille Ole som nå er blitt 8mnd og vår store stolthet, glede og lykke i livet:)

Og i dag - idag kommer den første tanna!!!!! Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å grine....hihi:) JIPPI!!!

Kose dere alle sammen med de søte små - planlagt eller ikke - velkommen er de uansett:)

Skrevet

Planlagt :-) Og full klaff på første forsøk. :-)

Skrevet

Jenta vår var planlagt! Regnet oss frem til el og lekte kaninleken noen dager, og jamman satt hun ikke på første forsøk:) Vi ble jo litt sjokka, men det var gledeshyl og tårer da stripa ble blå!

Skrevet

snuppen vår var planlagt ja:)

selv om vi er ung så prøvde vi (med 4 mislykka forsøk-endte i SA) så gleden var enorm da vi skjønte at han klorte seg fast:)))

Skrevet

Planlagt :) Satt utrolig nok på første forsøk - for straks ett år siden

Skrevet

Tvillingene var ikke planlagt (men veldig velkomne), men lille tulla var veldig planlagt...(prøvde i to år før hun ble unnfanget)

Skrevet

Var ikke planlagt.. Kom som en stoor overraskelse med tanke på at jeg gikk på p-stav, men veldig velkommen:) Er sååå glad for det nå!!!

Skrevet

Veldig planlagt! :-)

Hadde egentlig tenkt han skulle kommet tidligere, men sånn gikk det ikke, så vi er veldig lykkelige over at han endelig kom :-)

Skrevet

Planlagt her ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...