Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Mannen min jobber mye sent og jeg er derfor mye alene til middag med ei tulle på 2 år og minsten på 8 uker. I tiden fremover kunne jeg tenke meg og vært mye utendørs etter vi henter eldstemann i barnehagen, men sliter sånn med å finne på mat som jeg enten kan gjøre klar på forhånd eller tilberede ute. Det bør være noe vi ikke trenger bord for at hun skal klare å spise, men jeg kommer ikke på all verdens retter selv. Blir liksom bare pølser og brødskiver og det blir jo både ensformig og usunt i lengden. Noen som har noen gode ideer?
wirre;o) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Suppe på termos som kan drikkes av kopp, med ett godt stykke brød til, er alltid nam og varmer både liten og stor. Salat går fint an å spise ute og er utpreget fingermat for småttiser. Pannekaker med forskjellig fyll, brett de som tortillas ( som de jo egentlig er.. bare litt søtere)
Fire småtroll Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Fylte horn er kjempefint å ha i fysa. Kan lage de litt grove og fylle med alt mulig rart, bare å varme litt eller spise kalde. Ungene her er selvfølgelig veldig glad når de er fylt med grillpølsebiter og ketshup, men spiser også med ost og skinke eller pepperoni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå