Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 kaffe... Sitter her og er småkvalm og stresser. Smart!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Kaffe er bra=) supa i meg en kopp på ganske nøyaktig 1,5 minutt i dag tidlig, ble litt gira jeg også... =P
Northernlights Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Blitt tre kopper her,nå. Og det er 2 mer enn jeg pleier. Svigerfaren min lager kaffe til meg hver morgen =o) Snilt,da.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Så koselig med kaffe laget bare til deg hver morgen! Jeg elsker det når mannen gjør det for meg, men det skjer bare i helgene. ;o) Jeg er ikke så veldig vant til å drikke mye kaffe, det pleier å holde med en kopp, men idag er det ti timer på jobb med masse kunder etter en kort natt grunnet grettent barn som ikke følte for å sove i sin egen seng. Da kliner jeg til med masse kaffe og pepsi max slik at jeg står overende. ;o)
Northernlights Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Ja,jeg har kaffe ferdig når jeg står opp. Og tom oppvaskmaskin. Men det er nå det eneste av "husarbeid" han gjør,da. ;o) Men det kunne vært verre.
hit og dit Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 *går og koker seg ei kanne* namnam Spis ei skive eller noko, det hjelper når eg har fått meg ein overdose. Eg får sjelden overdose kaffi, men drikker eg for mykje ungarsk-krutt-kaffe så blir eg stressa ja. =)
Northernlights Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 ##drikker jordbærbrus ute på terassen i 32 C,mens jeg skravler med siklerotta på msn## =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå