Heldige meg Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Bare lurer om dere merket det før UL? Og hva event. merket du?
Värn Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg vet ikke enda men misstenkter tvillinger. Anledningen til dette er at magen kom ut veldig tidelig og er veldig stor i forhold til antall uker. Jeg er nå i 15 uke og må ha mammabyksor. Ska på ultralyd om en måned. Hvordan merket du det?
jippii Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vi venter tvillinger. Hadde ikke noen anelse om det før vi kom på ultralyd. Verken lege eller jordmor la merke til at det var 2 stk der inne da jeg var på kontroll i uke 12.
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Magen min kom også veldig fort er 13+1 i dag. Begynte med mammabukser i uke 8-9. Å inne her er det bare 1,fått bekreftet det på 2 ul.
ceso Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 å begynne med mamma bukser i uke 15 var var ikke så fort.... jeg begynte med mamma bukser i uke 11 og det gjorde jeg i mine 2 andre svangerskap oxo og der var det 1 av gangen. forskjellen for meg denne gangen hvor jeg venter tvillinger, er det at jeg var så veldig syk, kvalm, kastet opp heeeleee dagen, gikk ned kiloer, var mer følsom og fortere hormonell... sånne ting. her visste vi ingenting før ord UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå