hamsterpia Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 gamle babyer? Hittil har jeg bare kjøpt fruktmos, men tenkte at det snart er på tide med frukt i små biter.
Mammaaaaaa Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Til no har han smakt eple, banan, appelsin, melon og pære. Og han slukte alt sammen:-)
mamman til to gutter Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Mini er snart 10mnd og spytter ut alt som ikke er most... Har prøvd banan (det brekker han seg av også selvom det er most), eple, melon osv osv Jeg lager litt fruktmos selv og det spiser han selvom det er litt klumper i den. Lager da feks eple og mango
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Alt mulig, utenom sitrusfrukter (som er anbefalt at man venter med til etter året).
hamsterpia Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Da tror jeg at jeg skal kjøpe inn litt melon og pære i morgen. banan prøver jeg å unngå, for han har lett for å bli hard i magen. Takk for tips!
pyret&jeg+spire Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 mango, pære, banan, melon, kiwi. mos banan og kiwi sammen så går det opp i opp, også er det kjempe godt
Alba44 Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Det aller meste av frukt har han spist de siste mnd. F.eks. i går lagde jeg eplemos med litt kanel i. Det liker han veldig godt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå