Dotten Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Har blitt spådd flere ganger de siste 2 årene av forskjellige damer inne på spå og horoskop, men har enda ikke stemt..... Får se om de to siste får rett da he, he. Har du?
Prinsen & spiren Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Tror jeg har blitt spådd av samtlige spådamer her inne, og 99 % av de sier jeg blir gravid april/mai. Er jo litt spennende at de sier så likt, så får se om det stemmer da :-D
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hei. Både Mamalari, Barnigjen og Aurora spådde meg gravid i april.. Men jeg fikk mensen på ikm dagen.. Så det stemte desverre ikke på meg. Men kanskje det stemmer på deg, det er jo uansett spennende å se!! .-)
AO3 Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Mamalari (traff helt) og Hønemor (bommet med en mnd).
megogknotten Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 har blitt spådd av 3 stk som sier graviditet i Mai og ei som sier i Juni.. så får vi se da, om noe av det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå