Gå til innhold

Mami, smurterosa og smurfesmurf...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser du er kvalm enda... Hvor langt er du på vei?

JEg gikk gravid med ei jente for 2 år siden, da var jeg så kvalm at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre...

Etter en uke var jeg på det punktet at jeg ville prøve hva som helst...

Fant en tråd her inne om en som hadde tatt akupunktur. Ringte rundt her i området og fikk en til å ta det samme dag. Han hadde tatt 4 år utdannelse i Oslo... Så han var "safe".

Kvalmen forsvant mens jeg lå der... Men jeg måtte ta det 2 ganger i uke frem til uke 12. Etter det holdt det med å ta Urizal, en ingefær tablett for gravide...

Så ble jeg gravid igjen for nå 5 mnd siden. Jeg ble så utrolig lei meg, orket ikke tanken...

Men siden jeg da hadde migrene (får det når jeg er gravid) gikk jeg til akupunktøren og ba om å få akupuntur mot kvalme.

(Jeg hadde tatt en time mot migrene den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, men måtte kutte ut resten av de migrene akupunkturene siden han ikke tør å sette de punktene på gravide.)

Denne akupunkturen var da forebyggende...

Begynte på Urizal med en gang jeg merket at jeg begynte å bli kvalm. Tok en 3 dager før jeg merket effekten...

Men siden da har jeg ikke vært kvalm. Tenkte at "ja, jeg er vist ikke kvalm i dette svangerskapet, det må være en gutt siden guttene var like lette"

Sluttet så på Urizal, og gjett hvem som ble DØDSKVALM!!! JOda, måtte ta akupunktur igjen og startet på Urizal.

Men råder deg veldig sterkt å prøve dette!! Har reddet meg hvertfall!!

Og ang sukker i urin, jeg har hatt det alle 4 gangene. Og legen har fulgt det ordentlig opp siden vi har diabetes i familien. Men jeg har ennå ikke fårr svangerskapsdiabetes... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er en jente denne gang også... :) Så det har bevist meg at det funker!

Skrevet

Dytter opp litt jeg ;)

Skrevet

Dytter opp, ser du er her nå... ;)

Skrevet

Å :) takk for tips! ja jeg lurer på om jeg skal prøve, tar postafen nå, men jeg blir så inderlig trøtt så jeg klarer ikke annet enn å sove :( ikke funker de så veldig mot kvalmen heller..

Tenkte å ringe litt rundt å høre, kjenner jeg begynner å bli desperat nå! Har prøvd alt av tips og kjærringråd, men ingenting funker *blæh*

Skrevet

Jeg var også sånn med første jenten... prøvde alt av gratis råd. Torte ikke prøve noe annet.

Men ble så lei av alt at jeg til slutt ikke orket mer...

Råder deg virkelig til å prøve!

Urizal får du kjøpt på helsekosten eller du kan bestille rett fra http://943242.shop09.dandomain.dk/shop/urizal-31c1.html

Det er de som det ikke står sterke på som er for gravide...

Kommer i løpet av 2 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...