Gå til innhold

:o helt sjokka!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig!! jeg elsker svigermor og svigerfar, men idag kom de på besøk til meg å minsten så hadde de vanilje is i hånden, så sa de "skal lille få is?" "nei sa jeg, han er 4 mnd vil ikke enda" så prøvde de å presse hele tiden, nei sa jeg gang på gang. så tok han isen og ga han, forran mine øyne.. jeg sa jeg sa nei, å det skulle han respektere. "gi han igjen, ser jo han vil ha mer", sa svigermor.

så klikket jeg å sa nei, dette er min unge, jeg sier nei.

så var jeg ute en tur, fikset vognen til vi skulle gå tur, så hadde de jaggu meg gitt han en halv is nesten mens jeg var ute!!!!!

Er ikke slemt mot de som gir sin unge, bare det at jeg ikke vil gi min enda!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager ! Ja, da hadde jeg blitt sjokka også !

Tror nok ikke alle disse besteforeldrene tenker helt over at det er jo ikke sikkert barnet har fått noe annet enn morsmelk engang, også skal han spise IS ??!! Haha, huff får håpe han ikke blir dårlig i magen da :)

Skrevet

De skal jo ikke ha is!!

Det er jo en grunn til at de ikke skal ha yoghurt før de er 10mnd og meiereimelk før de er året...

Tenk om ungen din blir syk nå da...

Jeg hadde klikka i vinkel!!

Skrevet

Jeg vet!! Jeg klikket i vinkler, og da dro dem.. arrrgh!

Han har ikke fått smake noe som helst, kunn litt grøtpulver i flasken med melk!!

HI

Skrevet

Fytti katta jeg hadde blitt sint!!!

Hadde tatt isen og hivd den ut vinduet om de hadde prøvd seg på det der hos meg!

Makan til oppførsell!

Skrevet

Er det virkelig mulig å bli så respektløs...

Hva sier mannen din om dette?

Skrevet

De må ha tenkt mer på seg selv enn på ungen.... Tanken må jo ha vært at det ville være festlig å se om han liker is... Kanskje ikke så festlig for han da som kanskje blir dårlig! Idioter!

Skrevet

Arrrrggghh så irriterende. Skjønner du ble forbanna!

Skrevet

Hadde blitt forbanna jeg og! Men behold roen,det gikk nok helt fint! :)

Er så lett å frike i slike situasjoner,men prøv å roe ned og tenke litt logisk:

-det verste som kan skjer er litt magesmerter

-før i tiden lagde de "mme" av kokt melk,vann og sukker. De ble voksne de også!

-4 mnd,dvs at det er bare 2 mnd til han kan begynne å få smake cultura og yoghurt.

-Når jeg var liten,var denne typen "praksis" helt normalt..

Så ja,de burde respektere deg! Men det går helt bra..Lover deg!

Skrevet

skjønner godt at du klikka. skjønner virkelig ikke hva det er med svigerforeldre og ikke respektere andre. virker som om verden er bygd rundt dem.

men en liten ting. du som sa dem ikke skal ha yoghurt og sånn før 10 mnd.. hvorfor selger dem da sånne "dessertglass" til barn med frukt og youghurt fra 6 mnd da???? bare lurer:):):)

Skrevet

Oooff. lillemann ligger med magesmerter og bæsjer som en gud nå!!! er såå sint. får ikke tak i mannen, og han jobber overtid. men er på vei hjem, da skal han høre!!

HI

Skrevet

veit du hva?? da hadde jeg faktisk ringt svigers og fortalt dem hva dem har utsatt barnebarnet sitt for... makan til mennesker.

Skrevet

Fortell svigerforeldrene dine om magesmertene.

Skjønner meg ikke på hvorfor noen ser på en baby som "underholdning" - venter selv svigers på besøk til helga - jeg skal raskt si hvor skapet skal stå hvis de prøver seg på noe sånt, tror nok svigermor har glemt mye siden hun var mor for nyfødt, over 30 år siden.

Skrevet

ja, jeg må nesten ringe. ellers får min mann når han kommer. er så sint at jeg ikke vet hva jeg skal si engang! noe såå respektløst. men så kom jeg på, ikke bare IS han fikk smake, var JORDBÆR saus over! er ikke det noe man ikke skal gi før 1 års alderen?

off har vodt av han.

HI

Skrevet

Uff.. Skjønner godt at du ble irritert. Mine to har også to besteforeldre som forsøkte å putte i dem ting mens de ikke var så gamle. Husker hun eldste fikk smake sjokolade mens hun var litt over 6 mnd. De respekterte heller ikke et nei. Minste jenta vår lot de få smake litt hjemmelagd is da hun var ca 6 mnd, og hun ble rød og fikk utslett/elveblest rundt hele munnen. Hun hadde ikke vondt, men det var tydelig at hun ikke tålte det hun fikk. Var først redd hun hadde fått i seg noe av nøttebunnen, men viste seg senere at hun reagerte på egg, så vi måtte holde henne unna egg til hun var over året. Bare lurer litt på om det var denne episoden som fremkalte allergien, siden de ikke skal ha egg så tidlig. men heldigvis tåler hun egg i dag da. Tror besteforeldrene fikk seg en tankevekker, da de såg at hun reagerte med utslett etter bare en liten smak...

Skrevet

Du får fortelle svigers at du synes det er fint at de er glad i barnebarnet sitt, men at det er du som bestemmer hva han skal spise og det må de respektere.

Si heller at de må kose masse med gutten i stedenfor å gi han mat som de tror han vil kose seg med, men som han er alt for liten for å få.

Han setter mye større pris på selskap og lek enn å få "smaksprøver".

Lykke til!

Skrevet

hvordan går det med lillen???? fått prata med noen?uff syns synd på lillen din

Skrevet

du får overlevere mini til svigers, så kan de ta seg av bleiene og magevondten! til pass for dem!!

ring dem mens han skriker som værst så de får høre hva de har gjort!!

stakkar lillemann... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...