Gå til innhold

drømmer om baby....


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ønske det var sånn at når man ønsket seg barn var det bare å ha sex, så vips var man gravid...:) liker ikke dette å gå å måtte vente på ny el bare fodi tr meldte sin ankomst i dag... blir så skuffa....Måtte bare få ut litt skuffelse og ønsker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner akkurat hva du mener...jeg har snakket om en gravid-knapp, og synes den burde finnes opp fort som svint..trykk på den så vips..er man gravid ..jaaa!..men det er vel ikke så enkelt...

alt tar så lang tid..vente på at tr er ferdig, finne el, ha masse sex, sambo blir sur...vente på ikm...bla blabla..

 

`vi får bare holde sammen her inne, å prøve å holde mote oppe:)

vi e ikke aleina!:)

 

 

 

Skrevet

jeg føler det er en sånn stess følelse etter el... kanskje klaffer det... og da går jeg å er sånn små irritert hele tiden til tr melder seg, så er jeg skuffa frem til neste el....også pån igjen.... Men neste el da skal det klaffe!!!! Lykke til :)

 

Takk for at du fikk motet mitt opp igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...