Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært super dupert! Jeg har ikke så lyst til å legge adressen min ut her. Sjekket i dag om jeg kunne sende deg en PM, men du har jo ingen profil. Kanskje du kan sende meg en mailadresse på PM?

 

Tenk så snilt - at du vil hjelpe meg med dette! Jeg kan selvfølgelig betale deg for den :-D

Skrevet

Kan du ikke bare kjappe deg å maile meg - så skal jeg rekke posten kl. 17.

 

[email protected]

 

Så skal jeg lave meg profil og alt sånt ... sånn en annen gang :-)

Skrevet

Nå er adressen sendt. Takk igjen :-)

 

Skrevet

Så der - da rakk jeg posten og alt! :-)

Har sendt deg mail med sporingsnummer.

 

Søvn er helt ubetalelig, så det skal du ikke tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...