iznogood Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei - Skal jeg sende deg Babysensen? (heter visst i ett ord - AMO kommer sette meg i offentlig gapestokk midt på Torgalmeningen) Sånn er den: http://www.nasal.no/babysense.htm Gi en liten lyd - så løper jeg på posten :-) AMO = Astronomer mot orddeling http://folk.uio.no/tfredvik/amo/
Maud Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Det hadde vært super dupert! Jeg har ikke så lyst til å legge adressen min ut her. Sjekket i dag om jeg kunne sende deg en PM, men du har jo ingen profil. Kanskje du kan sende meg en mailadresse på PM? Tenk så snilt - at du vil hjelpe meg med dette! Jeg kan selvfølgelig betale deg for den :-D
iznogood Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Kan du ikke bare kjappe deg å maile meg - så skal jeg rekke posten kl. 17. [email protected] Så skal jeg lave meg profil og alt sånt ... sånn en annen gang :-)
iznogood Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Så der - da rakk jeg posten og alt! :-) Har sendt deg mail med sporingsnummer. Søvn er helt ubetalelig, så det skal du ikke tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå