Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 gravid??? Jeg går ikke på noe prevensjon, da jeg ikke tåler noen ting. Tok ut spiralen i februar pga smerter og konstante blødninger. Nå har jeg hatt to menstruasjoner som har vært på slaget 31 dagers syklus. Jeg skulle ha hatt mensen i går, men ingenting der... KJenner en slags murring som jeg har trodd var menssmerter, men det kommer jo ingen ting. Nå begynner jeg å bli nervøs! Vi har vært veldig forsiktige, men jeg vet fra erfaring at jeg blir gravid bare samboeren min er borti meg omtrent... Apoteket neste! Argh!!!
Mamsen87 :) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 skulle en gang til her, så alt er visst mulig! tatt test enda?
Gulljentene Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 jeg trodde at man nærmest fikk problemer med å bli gravid etter å ha gått på p-pillen i over 10 år...ihvertfall for en periode! Så feil kan man ta noen av oss er tydeligvis mer fruktbare rett og slett. Så løp & kjøp - test på apoteket altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå