Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Fikk innkallelse til UL i i juli i posten her. Det er vel den første UL man blir kalt inn på,men jeg skulle jo ha tidlig UL. Så ble rimelig forbanna da jeg åpnet å så at jeg ikke fikk før i juli. Fly forbanna ringte jeg ST Olav å spurte hva i ******* dem drev på med. Møtte den kjempe koselig dama som kunne fortelle meg at jeg at jeg har fått time på tirsdag og at brevet ble sendt fra dem igår. Off føler meg så dum. Andre gangen hormonene har slått ordentlig til her ja Så nå sitter jeg her rimelig spent på hva jeg får se til tirsdagen
tiili-my-nov08 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Så heldig du er som får tidlig UL da, jeg får ikke UL før i juni, og jordmor hadde ikke tid før i august, så må til legen en gang til før jeg kan til jordmor, litt kjedelig for vil veldig gjerne vite at det er noe der inne....
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Det skjønner jeg godt ja Jeg fikk tidlig UL fordi jeg har mistet flere ganger før. Det du kan gjøre er å bestille deg time privat (dette koster jo litt penger da) Så har jeg hørt at det er flere som bestiller time hos gynekolog og at de også tar UL men det skal jeg ikke si for sikkert Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå