labine Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Har fire karbonader i kjøleskapet som ble igjen etter middagen i forgårs...noen som har forslag til hva jeg kan bruke de til? Har ikke lyst på hamburger...og holder de seg greit i kjøleskapet til i morgen....?
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 De holder seg sikkert helt fint til i morgen. Jeg synes det er veldig godt med karbonadesmørbrød med stekt egg og kanskje litt sprøstekt løk. Ble faktisk litt sulten nå.
Gjest irismor Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Kveldsmat =) Brødskive med varm karbonade med et speilegg på toppen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå