Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! En liten uke etter EL fikk jeg litt blødninger, det varte fra fredag til mandag og var litt rødt og litt brunt. Ikke værre enn at jeg kunne ha et truseinnlegg. Jeg håper og tror at dette er festeblødninger. Jeg har ikke noen andre symptomer på at jeg er gravid annet enn at kan være litt frøsen om kvelden og jeg har hodepine og i går kjennte jeg litt "sting" i magen.

I dag så har det kommet brunt igjen, hva kan dette være? Jeg har IKM den 28., altså mandag. Har jeg tatt helt feil kanskje og tatt gleden på forskudd (noe jeg egentlig bstemte meg for å ikke gjøre) og at det ikke var festeblødning jeg hadde i helgen likevel? Eller er det andre som har opplevd noe lignende og likevel vært gravide?

Syns å huske at jeg hadde en liten blødning i de tider TR skulle komme sist jeg var gravid også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett en dråpe med noen annen farge en hvitt siden siste mens, så kan nesten ikke hjelpe deg, men dytter den litt sånn at kanskje noen andre kan svare :)

Skrevet

Jeg har hatt spotting/småblødninger siden noen dager før IKM. Det holder på fremdeles (er i uke 7-8), men det er ingenting galt med den lille. Legen sa jeg hadde en lettblødelig livmorhals og hun kunne se at det var mye blod der, men livmorhalsen var lang og lukket så jeg skulle bare ta det litt med ro, det var visst ikke noe farlig.

Skrevet

Takk for svar :) Gleder meg veldig til IKM slik at jeg kan vite om jeg virkelig er gravid eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...