NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Så velkommen etter alle sammen...formen er fremdeles ræva, men så får det være, jeg er glad uansett jeg:)Håper inderlig 2 tri blir noe mindre turbulent...men er sikker på det kommer til å gå rasende fort, drar til egypt om 2 uker også er det plutselig sommer. Hadde ca samme termin med min førstemann og må si at det var deilig å være i 2 tri på sommern, fin søt mage, ikke for tungt ennå ikke for sliten. Bare å nyte:) Samtidig som man får ut ungen før det værste vinter været slå til og man må ut å måke snø og sånn:)Helt perfekt. Var helt gruuusomt med nr 2 når jeg hadde termin i juli, det var varmt:)
Youngster*mamma* Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Min siste dag også fantastisk. I morra skal jeg fortelle det til mamma og pappa og svigers.. Gruuuuuuer meg :/
Ina25♥med gull i magen Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Gratulerer - og lykke til videre;) Jeg kommer etter om 1,5 uke! Håper virkelig formen din blir bedre snart, du har jo virkelig fått nok snart! Får satse på en lettere tid i 2.trimester:) Jeg også synes det er deilig å slippe å ha termin på sommeren. Sikker veldig slitsomt å være høygravid i sommervarmen, og sikkert ikke noe bedre å ha en nyfødt baby i varmen heller... Det er jo spådd knallvær i sommer, og da kan vi bare storkose oss med de små, søte magene våre:) Sees snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå