Gå til innhold

Hva kan en dagmamma ta betalt? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan forlange det hun vil,men det på et gitt punkt så vil vel ikke den som trenger dagmammen si at det er for mye.

etter det jeg forstår så er det normalt med en lønn mellom 30-40 kr timen. Alt etter om dagmamma holder maten eller ei.

Skrevet

Litt forskjellig fra sted til sted i landet, kommer nok litt ann på barnehagedekningen.

Her er det vanlig at en hvit dagmamma tar mellom 3500,- og 4000,- i måneden for full plass. Du må nesten forhøre deg litt der du bor...

Skrevet

Jeg tar 5500 kr for full plass (dvs. ca 35 kr i timen). Dette betyr at foreldrene betaler meg kontantstøtten (3300 kr) + det en full bhg. plass koster (2200 kr).

Skrevet

her hvor e bor, e det vanlig å ta ca 1000 kr dagen. Altså har du barnet hos dagmamma 4dager i uka,betaler du 4000=)

Skrevet

1000 kr dagen?? Det høres jo sinnsykt mye ut??

Skrevet

ja,jeg synes også det hørtes mye ut,for at det skal lønne seg i å være i jobb,så må en jo tjene råbra.

Skrevet

De mener jo ikke 1000 kr dagen, men 100o kr per UKEdag. Altså, har du full plass, betaler du 5000 kr i måneden.

Skrevet

er sånn det er gitt! regner du det om til times pris så blir det bare ca 30-35kr timen! og syns dere at det er mye da kanskje hehe? Dere må huske på at hos bhagen så får vi dekt mye av staten, om vi skulle ha betalt hele regningen så hadde de kommet på langt mer enn 4tusen i mnd skal jeg si dere hehe

Skrevet

det stemmer det anonym 19:02:) var det e mente, men skreiv det ikke hehe

Skrevet

Det var vel ment som 1000,- pr. 20% av full plass. Hvis du bruker dagmamma 4 dager i uken i en måned betaler du 4000,-, hvis du bruker hver dag i en måned betaler du 5000,-

Med litt mer enn 4 uker pr. mnd., blir det ca 230,- om dagen....

Skrevet

Du mener vel 1000 kr uka? 1000 kr dagen blir jo rundt 20 tusen i mnd. det. Ingen betaler det!

Det normale er nok mer 200-300 kr dagen, noe som betyr 4000 - 6000 kr i mnd.

Skrevet

Jeg betaler 5500 kr for full plass til vår dagmamma.

Skrevet

det høres normalt ut ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...