Gå til innhold

Spiser dere svineknoker? I så fall; til hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd røkte svineknoker sammen med komler, ikke særlig vellykket. Så har jeg prøvd salt svineknoke til lapskaus, heller ikke noe særlig...

Min konklusjon er at det er uspiselig, litt kjøtt med MYE fett og knoker på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man lager en stor dose ertesuppe er det godt å ha en knoke oppi. Og så kan man ta den ut og pille av kjøttet som da får komme oppi suppa igjen.

Skrevet

Det høres forresten ut som du sitter på et helt lager med knoker som bare må brukes til noe! :)

Skrevet

I tillegg til ertersuppe går det fint med salte knoker med kålrotstappe og poteter til.

Skrevet

usj, nei. det er bikkjemat, og knapt nok det

Skrevet

Jeg koker de i noen timer,og så skjærer jeg av kjøttet,men passer på at jeg kun får av rent kjøtt,og så har i det i lapskaus,synes det er godt vi-va likte du ikke med å ha det i lapskaus?

Skrevet

Jeg har aldri lagt noe som helst med svineknoke, men det skal jo være saltkjøtt til komle, så at det ikke var godt med røkt til overrasker meg ikke....

Skrevet

Kom plutselig på denne tråden!

Hvorfor jeg ikke likte det i lapskaus var fordi lapskausen ble så fet og ekkel, og kjøttet var ikke noe særlig.

I innlandet spiser de lite salt kjøtt,men desto mer røkt. Ergo røkt kjøtt til komle

Skrevet

ERTESUPPE :-)

bruker det i hjemmelaget ertesuppe,, men få tak i salte knoker med masse kjøtt på

Skrevet

Neida, liker bare å handle billig! Svineknoker koster jo en slikk og ingenting pr. kg, men det hjelper ikke det;p

Skrevet

Jeg bruker det til raspeballer, og det er vellykket hver gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...