Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til 17. mai og konfirmasjon - jeg er i uke 17 men har mage som om jeg er i 5-6 mnd. Leter etter kjole jeg kan bruke til 17. mai og i en konfirmasjon, men finner ingen fine i noen butikker - er det noen som har noen gode tips og råd??????????? I sommer blir det kjoler, det skal bli godt - jeg som alltid går i shorts eller bukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Jeg var selv i et bryllup når jeg ventet barn nr 2, da var jeg vel 5-6 mnd på vei,,

Jeg gikk til en brudebutikk som også lånte ut kjoler ,,

Der fant jeg en flott enkel kjole som ble sydd opp og inn der det trengtes, og det er heller ikke spesielt dyrt,, Jeg følte meg så vel og fin i det bryllupet , så det kan jeg anbefalle deg å gjøre.

Ellers venter jeg barn nr 3 nå, og magen min er stor,,

Den butikken jeg valgte er i Stortingsgaten, rett bak slottet...

Jeg ønsker deg lykke til med svangerskap. 17.mai og konfirmasjon.

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp en kjole på B- YOUNG.En sølvgrø kjole i elastisk stoff. Satt veldig fint på. Jeg er 24 uker.

Hadde jeg visst hvordan jeg la inn bilder her, så skulle jeg vist deg.

Skrevet

jeg kjøpte kjole på veramoda til 200 kr kjempe fin:) god plass til magen . finnes i hvit, blå og grønn:)

Skrevet

Jeg kjøpte en kjole fra "In Wear" i går. Jeg er nå 27 uker, med stor mage,og denne kan jeg bruke 17.mai, samt ved andre anledninger resten av svangerskapet Kjøpte faktisk samme størrelse som jeg bruker til vanlig :-) Synes den var penere i virkeligheten enn på bildet!

http://www.inwearshop.com/NO/product/2_214

Skrevet

Jeg skal også i konfirmasjon og til 17 mai da..

jeg bestilte meg denn kjempe fine kjolen,som jeg fikk forrige uke,du kan se den her:

http:/www.mamastore.se/product_info.php?cPath=1138products_id=66783

Kjempe fornøyd og kjøpte min vanlige str:)

Skrevet

Fant en helt grei kjole på Cubus faktisk, fantes i svart og korall - tok svart. Kostet bare kr. 299,-. Myk og deilig, hel-lang :-D

Skrevet

Kjøpte en flott svart mammakjole på H&M. Men passet dårlig til søstra mi som er like langt som meg... Trenger å være smal med stor spiss mage, men da var den også kjempefin :-)

Skrevet

kjøpte en kjempe søt kjole på vero moda istad til 350 kr. Skal ha den hvertfall i dåp og kanskje i brylupp nå i mai. Den er fin nok til dåp men litt usikker i forhold til bryllup. Den er rasa litt sånn hekla og med sløyfe på magen. Perfekttil voksende mager. ER forresten 5 mnd på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...