Gå til innhold

Når kan jeg egentlig teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj, har akkurat slutta på p-pillen, fikk bortfallsblødning 29.mars og EL rundt 12.mars (tror jeg). Men når kan jeg teste da? Aner jo ikke når IKM er, har gått på p-piller i mange år.

Vært ufattelig trøtt etter EL, kan sove døgnet rundt tror jeg. Er jo spent og, så begynner å bli litt utålmodig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, mente vel at jeg fikk EL rundt 12.april..

Skrevet

Jeg hadde også eggløsning 12 april og jeg har testet positivt i dag. Jeg trodde kanskje det var litt tidlig, men det var det visst ikke. Men uansett sånn rundt 14 dager etter eggløsning kan man få et pålitelig svar på test

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Kanskje jeg skal prøve meg på en test i morgen tidlig da? Hadde tenkt å vente til lørdag, men vet ikke om jeg klarer... Testet du med morgenurin?

Skrevet

I dag testa jeg med morgenurin ja. I går testa jeg på ettermiddagen, men hadde drukket lite og ikke vært på do på mange timer, testen ble like svaaaakt positiv som den jeg testa med i dag. Men CB slo klart ut

Skrevet

Spørs om jeg kanskje må ta en test før jobb imorra da ja!:) Spennende...

Skrevet

Takktakk!:)

Klarte jo selvfølgelig ikke vente lenger, og måtte teste... Om jeg vil så kan jeg se en svaaaak skyggestrek der, så da blir det testing i morra tidlig også! Hjelpes, så spennede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...