Gå til innhold

Hærregud!!! Vi har klart d!!!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har diagnosen Habituell abort og sjansen for å bære fram et barn va visstnok liten, men vi har fanimæ klart d!!!

Kommer fra ultralyd nu, både innvendig og utvendig :-D Livmormunn va lukka å inni magen va det en baby me hoppanes hjerte! me målan 4,7 cm fra hode til rompa, beinan lå bøyd oppover så dm kom ikke me når han målte :-P Babyen lå å sov med beinan oppi været, hehe! :-)

Mamma va me å ho syns d va kjempe stas å se, men fikk med bilde av lillegulle til vise samboern :-D Han syns d va en utroli søt baby!!

Ska tebake om 5 uka på ordinær :-) men dn har ihvertfall både arma å bein inntakt!! jahooooo!!

Så alle sammen, det e muli at d går bra sjøl om man har mista mange gang!!!

Kos dokker alle sammen!!! Min siste dag hær inne ;-)

Va råarti at han sa æ va 11+6 idag, e jo akkurat d æ e :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, det er litt av en bragd dere har klart:)

Jeg er gravid for første gang, 11+0 i dag og skal på tidlig ultralyd i morgen. Gleder meg veldig og gruer meg enda mer. Har jo noen av symptomene inntakt, men føler meg likevel ikke så veldig gravid. Har heller ikke hatt noen blødning i det hele tatt, men fortsatt litt engstelig for at noe skal være galt.

Så jeg kan bare tenke meg hvor nervøs du må ha vært!

Kos deg med voksende mage!

Skrevet

Hei

Ville bare gratulere deg, er ca like langt vi, er 12 uker idag.

Har hatt masse tull dette svangerskapet, med blødninger og div, men ultralyden viste en liten som hoppet rundt. Godt å kunne slappe av.

Vi går imot en god tid:)

Lykke lykke til videre

Skrevet

Gratulerer, deilig å se den lille full av liv. Er like langt som deg, går over på 2 tri. imorgen, fikk se en nydelig baby på UL forrige fredag og det stemte helt med termin, deilig:)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!

Nå kan du bare nyte det framover!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Tusn takk alle sammen!! :-) Tåran sto i øyan ja når æ så at det faktisk va nåt i magen!!! ;-)

Æ å forloveden kommer nettopp fra kinarestauranten etter å ha spist deili middag for å feire at vi ska bli foreldra!! :-)))

Nu ska æ bare kose mæ!! å kvalmen e endeli borte ;-))

Arti at så mange e me over på 2.trimester!!! d e bra:-)

Kos dokker!! ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med fulltrefferen =)

Kjempekjekt at det gikk så bra for deg!!

Skrevet

Vil bare gratulere såå mye:) Det må føles helt fantastisk!

Det har dere virkelig fortjent, det har vi vel alle da - men jeg blir så gla' når jeg ser dere som har slitt sånn endelig klarer det. Fatter ikke at du har klart å holde motet og humøret oppe - jeg har hvertfall sett på deg som en stor gledesspreder her inne:)

"Trist" at du forlater oss her inne, men jeg kommer etter om 1,5 uke!:)

Lykke, lykke til videre - kos deg med den voksende magen! ;)

Skrevet

ÅÅh, for nån utroli goe ord!!! :-))

Æ syns at hvert barn e et mirakel å alle her inne fortjene det ja :-D Men e en sinnsyk følelse å faktisk klare det istedet for alle de tunge beskjedan vi har fådd siste åran!!! Æ e høy på adrenalin nu for å si d sånn, etter å ha sedd babyen!!! :-)

Mange som hoppe over te 2.trimester nu om dagan så vi "treffes" nåkk igjen ;-)

Kos dokker masse!!! :-))) Goooooklæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...