skimre Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 skummelt!!! ) er 42+2 i dag, så nå er jeg offesiellt på overtid. på kontrollen på sykehuset i dag var jeg ikke mye til moden engang, så legen ville ha meg inn i kveld å sette inn ballongkateter som skal ligge i i natt... uff gruer meg litt da!!! noen med erfaringer? blir kiipt å være på sykehuset alene i natt da, hadde det startet naturlig ville jo mannen min vært med hele veien, men nå ser det ut som det kan ta enda noen dager, så da er det best han er hjemme med storesøster her... håper denne lille prinsen kommmer snart, for nå har jeg ventet lenge syns jeg!!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 gikk ikke på overtid forrige gang.så har ikke erfarig, men vil bare ønske deg masse lykke til:)
Tirilill Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ja du har ventet lenge---faktisk så lenge man kan. Hold motet oppe, nå kommer barnet ditt snart:) Skjønner at du synes det er kjipt å måtte være alene på sykehuset. Men storsøster har det jo best om far er hjemme. Det kan jo ta tid dette her. Men skjønner deg så veldig godt. Var på sykehuset for en sjekk her om dagen, sist gang var mannen min med hele veien. Det var topp. Denne gangen kjørte jeg selv fordi han måtte være hjemme med eldste mann. Det var skikkelig kjedelig. Det ble veldig sent også før jeg fikk kjøre hjem så jeg var kjempe sliten. Skulle ønske at han hadde vært der da ja. Masse lykketil ihvertfall! Gleder meg til å lese fødselshistorien din:)
Bebis08 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Ble satt igang 14 dager på overtid med førstemann. Fikk modningspille om morgenen, gikk hele dagen uten å kjenne noe, riene begynte om ettermiddagen og han var ute rett før tolv :-) Gikk veldig greit, var intenst men alt gikk fint. Lykke til!! (Var heller ikke moden forresten, så det gikk fra null til fødsel på noen få timer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå