Trine_80 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Skal i klubb i kveld, og jeg tenkte at nå er det kanskje på tide å prøve en kveld uten mini. Pappen har veldig godt av å få prøvd seg selv, uten min tilstedeværelse. Mini er 2 mnd, så det er kanskje på tide? Har pumpet ut MM, men vil prøve med MME for å se om han tar det. (Har prøvd en type før uten hell). Jeg ser på denne kvelden som en test, for å se hva jeg har i vente på lørdag, når jeg skal i 30-årsdag til søstera mi. Tror drikking er uaktuelt, føler jeg må være beredt på å bli "tilkalt". :-) MEN - har dere noen tips til dette med melkespreng og slikt når en er på fest/ute på byen? Hvordan virker dette når en er borte fra mini så mange timer? Kan jo ikke ta med pumpa på byen! ;-) Kanskje ett tegn på at det er på tide å komme seg hjem? (Dette til en gang når jeg føler meg klar for å drikke litt alkohol igjen.) Lurer også på om deres små som har prøvd litt forskjellige mme, hvilken de likte best på smak? (Vet det er vanskelig å spørre dem, men om dere har merket noe?)
mams-til-tre Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Første gang jeg var på byen etter at tulla var født, så var hun 6 uker gammel... Merket jo at brystene var ganske sprengt i løpet av kvelden, men hadde ikke behov for å pumpe meg før jeg kom hjem, og da var klokken tre på natta. Pumpet da sånn at trykket lettet, og da jeg våknet på morgenen, så pumpet jeg meg igjen. Sluttet å pumpe da klokken var seks på kvelden, da fikk tulla sitt første puppemåltid igjen. Når det gjelder hva slags MME som barnet liker, så har jeg kun erfaring med NAN, og det har funket bra fra første gang her hos oss... Kos deg ute i kveld! Det er vel fortjent!
Trine_80 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Takk for svar! Og ja, skal kose meg masse! (Blir rart også da..) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå