Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Min gutt på 3år har alltid vært svært aktiv. Dette er noe ikke bare jeg ser, men også hele familien, venner og barnehage. De siste mnd har jeg sett at han har begynt å bli mer voksen og stille, men fremdeles svært aktiv. Noen som har hatt barn som er svært aktive som små, mens de er blitt mer rolige med alderen? Tenker nå på type hyperaktivitet - og ikke "normale" aktive barn.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jepp, gutten min var kjempehyper som liten. Sov nesten aldri og var høyt og lavt hele tiden. I tillegg har han hele tiden vært tidlig ute med alt, han var først på lesing,sykling, bleieslutt osv osv.... Læreren hans var sikker på at han hadde ADHD og vi startet utredning, tror det var i andre klasse på barneskolen. Til tross for alle mulige tester på BUP så viste det seg at han er helt normal, heldigvis. Ikke alle aktive barn har ADHD, heldigvis. Nå blir han 12 år snart og er blitt mye roligere med årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå