Ina25♥med gull i magen Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Er 10+3 nå, og den har ikke kommet enda... Og håper den ikke har tenkt til å komme heller:)
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Mellom uke 6 og 7. Hadde vært litt uggen først, og plutselig satte en forferdelig kvalme inn. Helt grusomt, er dårlig hele døgnet. Nå er jeg u uke 9 og har det fortsatt fælt. Håper du er en av de heldige og slipper unna. Masse lykke til:o)))
Nate venter nr2. 10.12.08 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg har vært kvalm helt siden uke 4.. å er enda kvalm.. er nå 7+3
Saltlakris Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Min kvalme kom i uke 7, og gav seg i uke 14..
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Min kvalme kom så godt som umidelbart, og hang i lenger enn til 12 uke. Så her er mulighetene mange, og mange opplever det helt ulikt. Slipper man, så vær bare glad til ;o)
Lucky41 Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Er i uke 8. Har fortsatt ikke merket noe kvalme, så jeg håper jeg slipper unna. Jeg er veldig svimmel, men det er det eneste symptomet jeg kjenner, og det går fint å leve med!
titt'hei Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Jeg ble kvalm i uke 6, og kvalmen sitter fortsatt i...blæh... (11+6)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Uff kvalmen kom før positiv test. Ca 3+4. Er nå 6+2 og begynte å kaste opp for tre dager siden:-(
Nim83 Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Jeg merket faktisk kvalme over en uke før mensen skulle komme... Kvalmen min varierer, helt fra hva jeg gjør eller hvor sliten jeg er.. Er nok ikke den som er værst rammet.. Men brekker meg på morgene når frokosten ordnes... Men har sluppet oppkast og er glad for det!
Lemonia Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Jeg er omtrent 7 uker på vei og har knapt vært kvalm i det hele tatt. To-tre kvelder har jeg vært litt småkvalm, men ellers ingenting. Håper det holder seg unna, det er jo ikke akkurat gøy å være kvalm.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Da æ bikka 6 uker kom kvalmen for fullt!! :-( å d blei spying i nesten 6 uka :-( Men nu e æ helt fin igjen, men har fådd brekninga å halsbrann istede da:-P pest eller kolera e d ikke d dm sir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå