Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 ......med hjemmeksamen! =)=)=)=) ENDELIG!!! Fy søren det har vært et tøft siste-semester, ble mamma til verdens fineste lille gutt - som dessverre hadde kolikk - i januar, og har de siste 3 mnd sjonglert det å være nybakt mamma med å være student. OG JEG KLARTE DET!! Glad nå! =)=)=)=)=)=)=)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 trodde du trengte tørk jeg... Gratulerer da:) Flink du er :0)
OsloMor Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Nå kan du kose deg med babyen med god samvittighet;-)! (Fikk min hjemmeeksamen i dag og skal ha to store skoleeksamener i tillegg, så jeg gleder meg til å være ferdig om en mnd;)
LadyLuck & Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Gratulerer.. Står stor respekt av det du har gjort.. jeg klarte det ikke..
Anne-B. Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Så flott gjort! Gratulerer. Jeg prøvde å være student samtidig som jeg gikk gravid i fjor, det gikk dårlig. Så jeg gadd ikke prøve på å være student og nybakt mamma da. Og hvertfall ikke dette semesteret. Hilser en som lager seg kaffe og te 2-3 ganger i løpet av dagen, og glemmer den hver gang!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Takk-takk! Føles veldig godt å ha dette utav verdenen ja.... OsloMor: LYKKE TIL!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå