kokosyklus Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 hva gjør dere med disse barna på dagtid? Hvor ofte spiser de? Hvor lange og hvor mange lurer tar de åp dagtid? Tenkte jeg skulle se om det er en sammenheng eller noe jeg kan lære av dere... mest sannsnynlig er det vel bare babyene deres som er skrudd sammen på den måten ,men det skader ikke å sjekke:)
Sunniva78 har to små Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Skal prøve å svare deg:-) Ingen dag er helt lik, men sånn ca er dagene våre: Gutten min er 10 uker, og sover natten gjennom stort sett hver natt. Han sovner mellom 20 og 21.30 ca, og sover da i ca 9 timer før mat. Vi står opp rundt 8-9, og da er han våken en time før han tar seg en liten dupp. Da sover han max 1 time. Så er det langdupp på trilletur etter det, da sover han 2-4 timer. På ettrmiddagen har han en eller to smådupper på 1/2-1 time. Spiser ganske ofte på dagen, hver andre eller tredje time. Noen dager sover han mindre enn andre, men nettene er faktisk ganske like uansett. Han har vært flink på nettene siden han var 4 uker, og det kom bare helt naturlig. Forskjellen er kveldene... Har han sovet lite blir han overtrøtt, og da er det baluba skal jeg si deg...! Er så trøtt at han raser! Og da er ikke puppen god nok heller, så vi kan ha det gående i over en time... Meeen, jeg tåler mye når jeg får så mye sammenhengende søvn ja;-) Håper det var litt til "nytte"??
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Gutten vår har også sover natten gjennom siden han var 8-10 uker. Han får siste måltid ca 1930, og sover da ca 12 timer i strekk. Han får mat når han våkner, og ca hver 3 time dagen gjennom. Han sover egentlig ganske mye om dagen også, men ikke så lange lurene i strekk- bortsett fra om vi går tur da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå