Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Nå sitter jeg ute i solen og blir nesten blind. Har sinnsykt lyst på jordbær, men har ennå ikke sett en kurv som riktig frister. Jeg har på meg en ganske så søt kjole i fargen gråblåaktig (ja, det er en ny farge...) Annet enn det så er det ikke så mye å si. Jeg synes det er deilig med fint vær da. Men ikke så deilig med pollen. Isted så jeg en kjempe sprek dame som jeg kjenner - hun er 90 år og ordner og styrer i hagen sin og går lange turer hver dag. Hun er kjempe søt:) Deeeer da?
pingu...... Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg sitter inne og leser til eksamen og ser lengtede ut på solen. Mest av alt så har jeg lyst til å vaske taket
pingu...... Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 de som leser til eksamen...alt annet blir morsomt
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Nei, det ønske har jeg aldri hatt, til tross for eksamenslesing. Jeg hater å vaske.
pingu...... Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Det pleier ikke å være favorittgjøremålet her heller....men når jeg har følelsen av at jeg snart gror fast til den jævla stolen jeg sitter på, så er det faktisk fristende..
piano♫ Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Jeg skriver på en stor oppgave, avgjørende for at jeg får gå opp til eksamen. Innleveringsfrist om ei uke. Bruker opp avspaseringa mi til slik dritt. Livet føles bra. Yeah right.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Driter i vinkel og skal på jobb i natt. Jeeeeej!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå