Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 da mange av tunikaene i butikkene kan bli for korte sånn at halve rompa vises:P bruker jeg sommerkjolene mine over tights,vips,en fin tunika..(ikke di lengste kjolene da,men di lårkorte)et lite tips til alle dere andre som også sliter med påkledning for dagen:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Haha,takk!!Men her går det i strømpebukse,skjerf og jakke..(nordland da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå