Gå til innhold

Elise reiser til Danmark.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får tilbud om behandling, er så glad for det!

Det er synd at man må "mase" på media og medmennesker om støtte i en sak som burde vært løst raskere og mer effektivt i et land som Norge. Håper i det minste at hun har banet vei for de 20 - 25 andre menneskene i året som rammes av påført hjerneskade, at de skal slippe å ta den samme kampen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun faatt det invilget gjennom det offentlige, eller?

Skrevet

Ja. Sykehuset bøyde av for presset, i alle fall føles det som om det er det som har skjedd, siden de plutselig etter fire mnd finner ut at de skal sende henne avgårde likevel - nå som saken hennes har vært oppe i de fleste medier. Sykehuset påstår at de har gitt henne "adekvat behandling", men at de likevel nå velger å sende henne til vurdering i Danmark.

Som søskenbarnet mitt sa, jeg lurer på om denne legen ville syns det var "adekvat" at datteren hans fikk 30 min fysio og 15 min sansestimulering pr dag....

Men tross alt, joho, hun reiser i alle fall. :)

Skrevet

Saa bra! Men helt enig med deg. Det er utrolig at saant skjer naar man maser i media. Det betyr at de kunne ha gjort det fra starten av, men syntes liksom ikke at det var noe vits. For de har jo tydeligvis mulighet likevel! Usj altsaa. Haaper andre slipper samme kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...