Blue Lady Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Bør jeg bestille time for å være med på når han skriver den? Har vært mye syk og hatt syke barn så det er en god del som må skrives, ikke bare det som plager meg nå. Eller kan vi ta det over telefon? Skal han skrive en personlig vurdering, eller bare hva som har feilet med (og barna)?
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Legeerklæring i forhold til eksamen får dul vel bare viss DU er syk på selve eksamensdagen
Herlige barn har jeg fått Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Du må til legen samme dag som eksamen avholdes, visst du er innlagt på sykehus eller helsen er så dårlig at du ikke engang kan ha tilrettelagt eksamen, kan vel legen muligens skrive den ut allerede nå.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Du må ringe legen på selve eksamensdagen om du er syk, få time samme dag og en erklæring på at du er syk.
Blue Lady Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Nei, jeg har hjemmeeksamen, oppgave på 20 sider. har snakket med skolen og de sa det godtar legeerklæring fra meg med bakgrunn i min sykdom, men også at barna har vært mye syk.
Musemor med tre søte små Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 På Universitetet i Oslo trenger du en lege erklæring som er datert eksamensdagen. Holder at det står at du har vært syk, hva som feiler deg behøves ikke oppgis. Sjekk hva som gjelder på din skole. Pleier å ligge opplysninger om slikt på skolens hjemmeside, evt. ring dem og spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå