Gå til innhold

Legeerklæring for å utsette eksamen HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg bestille time for å være med på når han skriver den? Har vært mye syk og hatt syke barn så det er en god del som må skrives, ikke bare det som plager meg nå.

Eller kan vi ta det over telefon?

Skal han skrive en personlig vurdering, eller bare hva som har feilet med (og barna)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel få en time hos legen, tror jeg. :)

Skrevet

Legeerklæring i forhold til eksamen får dul vel bare viss DU er syk på selve eksamensdagen

Skrevet

Du må til legen samme dag som eksamen avholdes, visst du er innlagt på sykehus eller helsen er så dårlig at du ikke engang kan ha tilrettelagt eksamen, kan vel legen muligens skrive den ut allerede nå.

Skrevet

Du må ringe legen på selve eksamensdagen om du er syk, få time samme dag og en erklæring på at du er syk.

Skrevet

Nei, jeg har hjemmeeksamen, oppgave på 20 sider. har snakket med skolen og de sa det godtar legeerklæring fra meg med bakgrunn i min sykdom, men også at barna har vært mye syk.

Skrevet

På Universitetet i Oslo trenger du en lege erklæring som er datert eksamensdagen. Holder at det står at du har vært syk, hva som feiler deg behøves ikke oppgis.

Sjekk hva som gjelder på din skole. Pleier å ligge opplysninger om slikt på skolens hjemmeside, evt. ring dem og spør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...