Mammahjertet Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg har en uke igjen til termin. Jeg har siden desember slitt med litt vondt i bekkenet og derfor ikke klart å gå mer enn noen hundre meter av gangen . Fant ut i vinter at jeg klarte å gå på ski av alle ting, og nå har jeg funnet ut at jeg faktisk klarer å sykle (selv om det ikke er direkte behagelig). Får masse kynnere og nedpress av det, men hvertfall ikke vondt i bekkenet, og jeg kommer meg litt rundt og opp. Gjør det noe å presse seg litt sånn på slutten?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 har 10 dager til termin her men jeg sykler og går turer.Har trent hele svangerskapet og trente før jegble gravid og da.Har en del kynnere når jeg sykler men slik er det bare tror jeg.
Smånetta 14.mai Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 JEg syklet i forrige svangerskap. Ville ha syklet mer nå hvis mannen hadde hjulpet meg med å feste hjulet igjen etter at jeg byttet slange og dekk. Vanskelig å komme til med magen. Sist syklet jeg til siste kontroll to dager over termin, faktisk. Bodde i dk da og der anbefaler de rolig hverdagssykling (som er en del av livet der) som trening for å holde bekkenet i sjakk.
isprinsessan Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg sykler:-) Har 25 dager til termin og sykler til og fra barnehagen med vår sönn på snart 4 år. Bedre enn å gå synes jeg for det presser ikke like mye ned. Nå er det så kort tid igjen at om det skulle före til at man föder för tiden er jeg bare glad til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå