Gå til innhold

I hvilken uke festet babyen seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel veldig forskjellig.Til første gangsfødene så fester de seg som regle ganske tidlig.Men til meg så feste han seg i uke 37 nå.

Skrevet

Festet seg i uke 36/37 her også. Er 3.gangs.

Skrevet

I mitt tilfelle var det slik:

Uke 31+1: Hodeleie

Uke 33: Hode

Uke 36: Hode bevegelig

Uke 37+6: Hode festet

Skrevet

Mente at Uke 31+1 var SETEleie.

Skrevet

De to forrige gangene festet babyen seg i uke 37, nå er jeg i uke 36 og hun er knapt festet, så det blir vel uke 37 denne gangen også kanskje?

Skrevet

Jeg er førstegangs og var på kontroll hos jm i går.. var da 35+0! hodet lå ned, men var enda ikke festet. Fikk beskjed om at hodet vanligvis festet seg etter uke 36!

Skrevet

Hadde festet seg på kontroll i uke 33+2 :)

Skrevet

Jeg var på kontroll i dag er 31+4 og fikk beskjed at han lå med hode bevegelig. Men hun sa at det var noen uker igjen til de festa seg

Skrevet

Mellom uke 38 og 40, men har hatt hodeleie nesten siden uke 20.

Skrevet

tihi... sovet på sofaen litt nå... DELIILG!!!! Kan anbefales... Drømte at jeg var til kontroll å fikk beskjed om at hode var festet. Og ikke så lenge til ting ville stare, en uke eller to... Er jo lov å håpe at jeg er sanndrømt. Tihi...

Skrevet

var hos JM i uke 36+3 ikke festet, men hodet ned

var hos legen 37+2 da va hodet festet...

Skrevet

hode festa seg til meg før uke 37, er førstegangs.. hvor lang tid tar det når hode er festet å babyn er ute?:) noen såm vet?

Skrevet

eg e førstegangsfødende og er i uke 39+6 i dag, var til kontrolll for fire dager siden og da kunne ikke legen si 100% om hodet var festet, men barnet har lugget med hode ner i flere uker...

Skrevet

Hodet festet seg i uke 35 sist svangerskap, fødte til termin. Er i dag 37 uker og hodet er festet..men jordmor sa at det kan ta fire uker enda!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...