Prins&Prinsessa Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Vi er en liten bedrift, så alle jobber ganske tett på hverandre. Så skal ei her ha fest i morgen (fikk vite om det rett før jeg tok ferie.) men tenkte ikke over at hun da ikke skulle innvitere 2andre på jobb. Hu neine fordi hun ikke kjenner henne og andre fordi hun virkelig ikke liker henne. Og dette skulle holdes hemmelig for sjefen vår så det ikke skulle bli noe problem. Men dette er et problem for meg fordi jeg er avdelingsleder og kan liksom ikke helt syns det er greit å utelate 3stk. (ink sjefen) på en persjonalfest. Hun som skal ha festen er ikke på jobb i dag, og festen er i morgen. Skal jeg ringe? Eller skal jeg ta dette med henne i morgen når dun kommer på jobb?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ring henne og si hva du mener. Da har iallefall du gjort ditt:)
Sivalur Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ville nok ringt, da rekker hun å invitere dem idag. Virker så dumt om hun skal invitere dem en halvtime før festen...
lucky_mom Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg synes det er ordentlig dårlig gjort av hun som skal ha festen iallefall.
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Hvis det er en personalfest er det jo en selvfølge at alle får komme, enten man liker dem eller ikke. Er det hennes private fest er det jo opp til henne hvem hun vil invitere, men hun kan jo ikke forvente at du skal gå og holde det hemmelig. Sånt husker jeg vi drev med på ungdomsskolen når vi ikke ville invitere noen i bursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå