Gå til innhold

Hvor ofte bader unga deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine dusjer annen hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver dag her også. De får selv velge om de vil bade eller dusje.

Skrevet

Det spørs jo hvor gamle de er da. Min er 1,5 år og dusjer eller bader to ganger i uka.

Skrevet

sønnen min er 2 1/2 og han dusjer hver dag som regel(han vil) men han kan oxo gå annen hverdag før han dusjer men ikke lengere.

men vi vasker ikke håret hver gang han dusjer da...

men når han var mindre badet han sjeldenere er først nå det er kjempe gøy og dusje/bade...

Skrevet

Han bader og vasker håret to ganger i uka. Synes det er litt styr j....

Skrevet

Eldste dusjer hver tredje dag. Han har atopisk hud, og kan ikke dusje oftere. Minste bader også ca. hver tredje dag.

Skrevet

jeg har ingen bar. men mine søsken (2 og 4) vasker seg hver dag.

hun på 2 bader hver eneste dag. han på 4 bader ca 5 ganger i uken og dusjer 2 ganger. :) yeah.... men de bruker jo ikke såpe hver dag da, men bare får av skitt og møkk fra huden.

Skrevet

Kommer litt an på hvor møkkete han er, går i bhg og noen dager ser det ut som om noen skulle ha rullet han rundt og dratten skikkelig i gjennom leira: forstår ikke hvordan han får det til. Så noen ganger er det hver dag eller det kan gå et par tre dager i mellom.

Skrevet

synes d blir altfor mye å bade å dusje små ungr hver dag..små barn blir ikke sååå skittne ..jeg dusjer mine 2 eller 3 ganger i uka..å jeg opplever at håret er d som lukter fortest pga svette å sånn..resten av kroppen vasker jeg med ei mild såpe som ikke skader huden ..

mn som sagt..d kommer jooan på hva de har holdt på med da..å hvor skittne de er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...