babysjuk82 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Finner ingen navn. Såg ett navn her, maxmillian, er d rart og uvanlig? På mand håpe eg får vit kjønn. Noen navnforslag?
Nordlyspar♥ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Blir vist ikke noe navn her heller :0) Vi hadde noen på ei liste, men dess lengre ut i svangerskapet jeg kommer, dess mindre liker jeg de navna. Og de navna jeg liker nå, de liker ikke sambo... akk og ve, det blir vel "lillegull" til dagen før dåpen, så blir det en hasteavgjørelse, hehe...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vent til dere ser barnet . Da kommer det nok et navn naturlig.. Det skal jo matche personlighet og utseende.
Zikosu og William Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 maximilian er jo søtt da...litt uvanlig i norge enda,men tusen ganger bedre enn de hjemmesnekrede navnene som florerer om dagen...blir vel fort til bare max,men det gjør da ikke noe... når jeg først fikk vite kjønn skrev jeg ned en liste og ga den til sambo,han likte bare ett av de navnene...etterhvert som tiden gikk ble det bare til at vi kalte babyen i magen for dette navnet...og når jeg endelig fikk han opp i mine armer ble vi bare helt sikre,det var DETTE navnet han skulle ha,passet perfekt!!!han er virkelig en ivrig kriger og mammas lille prins William...(ikke etter prinsen i england,men etter William Wallace i Braveheart...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå