Kansje3? Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei. Lurer og lurer.. Min mens er 14 dg på overtid og negativ test igår igjen. Men føler veldig at det er noe her og magen har likssom blitt litt rund fra trusekanten (om dere skjønner:). For ett par/tre uker siden var jeg kvalm og slet litt med en rar smak i munnen. Vet at dette er symp. og kansje kroppen min spiller meg ett enormt puss! Er det noen som har erfaring med at Hcg kommer sent og ikke vises på testen før litt utover i svangerskapet? I følge terminkalk. så er jeg nå 5+6. Er dette noe legen kan sjekke v/ en blodprøve og vises det evnt. der? Blir veldig takknemmelig for svar:) PS. Har 2 barn fra før.. så egenlig så skal jo jeg være drillet på dette.. men de kom likssom som perler på en snor:) Uvant dette her.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg ville fått legen til å ta en hcg prøve så ser de fort om du er gravid :-)) Lykke til så mye! Håpe du er gravid ;-)
Nim83 Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Heihei! Jeg er ikke drillet, venter nr 1. Men jeg fikk heller ikke umiddelbart utslag på testene.. Jeg fikk utslag på teste en uke etter forventet mens. Og da i morgen urin.. Jeg var kjempe redd for at kroppen bare bøllet med meg.. Man håper vel så veldig og er redd for å bli skuffet.. Ta en test om 48 t og da på morgene.. Kanskje det vises da!?! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå