Mockanin Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Har to vogner vi kan ha med. En TFK Jogster som sikkert er bedre for 2,5 åringen å ligge/sitte i. Og lettere å trille også Men så var det det at Carena Easyen sikkert er bedre å få med på flyet, og mindre sjanse for at den blir ødelagt. Og blir den det så koster den ikke så mye å erstatte lissom. Hvilken vogn hadde dere tatt med?
Hyacinth Bucket Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Tja, smak og behag. Jeg skal ha med carena easy, tar det ikke så tungt om den blir litt herpa og knerten trives greit i den. Kanskje ikke den beste å trille som du sier, men vi har tenkt å tilbringe meste av tiden ved bassenget eller stranden. Ville du tatt med bæremeis?? Grubler litt på det...
Mille** Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vi tar med en gammel brio trille, er etter storesøstra, tror det er en 99 modell. Går ikke an å legge ned ryggen mer enn ett hakk, men hun er ferdig meg å sove på dagen uansett. Blir ikke veldig mye brukt heller nå som hun er så stor. )
Mockanin Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Bæremeis tror jeg ikke at jeg ville tatt med nei. MEN nå har både mannen og jeg dårlig rygg. I tillegg så innbiller jeg meg at det kan bli varmt og klamt på ryggen med en meisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå